2017/07/31

【新手準媽媽】照結構醫生 - 收費和服務參考

完成唐氏綜合症檢查後,就要盡快預約做結構檢查,而照結構需於20-22W內進行,但政府醫院是沒有這種服務,需要自行找私家醫生,而全香港持有結構認可的醫生又不是太多,口碑好的更要早一個月預約,而我7月中打去預約9月頭,有些已經full booking 了,真誇張!

照結構是懷孕另一個關口,由BB外至眼耳口鼻、手仔腳仔,內至內藏器官,檢查是否健康健全,所以找一個好的照結構醫生是很重要。以下是綜合了網上評論而又多人講多人搵的照結構醫生,打去問過收費和包括什麼服務,可以供大家參考一下:

林勇行 $3800 (中環)

有相、、Report
本身婦產科醫生refer的, 要早一個月book,見之前收費是$3500,最近加了價$3800,比劉子健還要貴,所以不考慮了。



劉子健 $3500 (中環)
有相、、Report
十分好,本身有Nifty做 (收費$5000),而且join埋照結構可以平多$500,不過7月中book,9月頭已full了。

陳創斌 $3000 (中環)
有相、USB 、Video、Report
撇除最平和最貴的選擇,最出名的劉子健full左,其他價錢差唔多太,這個是朋友介紹,照過都幾好的,幾仔細,而且網上comment 都幾好,幾細心,於是排隊9月頭去照。


王紹宏 $2900 (尖沙咀)

有相、
、report
要早一個月book。

王培儀 $2300 (尖沙咀)
有相、碟、report
網上comment就好一般,所以不是考慮之列。

羅宇帆 $2300 (尖沙咀)

有碟、有相、有report

要10W時book定,唐氏綜合症都未Check就要book定,會否太早呢?

謝喜兒 $1800 (尖沙咀)
有碟、有相、有report
雖然照結構是最平,不過聽電話唔係姑娘,而係個男人,仲叫我打第二個電話問,奇奇怪怪咁,冇乜信心。

希望以上資料可以比到各位準媽媽一個參考啦!

沒有留言:

張貼留言