2015/08/13

2015 大阪+京都+白濱 - Day 5 (part 1)

行左咁多日,濕平左咁多日,旅行去到近尾聲當然要去relax 下, 今日出發去白濱-浸溫泉!
南紀白濱位於和歌山既南面,係日本3大古溫泉之一! 之前提過日本司機有2種,一係踩住去,一係龜速,去白濱路程中有好多路都係得單線行車,遇上後者的話,車程就要耐d了!開車由大阪市去,沿途唔係遇到太多後者,差不多2小時就到。



穿過好多隧道, 跨過好多山谷,沿途風景很美,加上天朗氣清,更加有郊遊feel!.



因為溫泉酒店未有咁早可以擰到房,所以先去tore tore 市場食下野先

停車場非常大!而且無料的,泊幾耐都得!


tore tore市場有游水海鮮,又有冰凍海產,又有乾貨手信同生果,室內有個美食廣場,室外仲有個BBQ場,可以擰岩岩買左既海鮮出去即燒即食,只要買個時同店員講聲for BBQ,佢地就會免費幫忙處理。


因為店員整理海產需時,而且頗多本地人同旅行團黎呢度,建議先㨂好海鮮,等擰既時候就可以去買下生果同手信。雖然市場面積不是太大,但都足以行個多兩個小時。




好大條吞拿魚,好大個頭呀!!!

呢個時間和歌山盛產蜜柑, 有好多由蜜柑製成的產品, 果汁,果醬,啫喱同餅, 樣樣都好好味咁! 

士多啤利又平又大粒,而且好香, 買番盒浸完溫泉食先!

6隻扇貝都係1000yen!

刺生都好平,Toro更加唔駛講,唔駛hk$100就有交易,一於豁出去食大toro加中toro!!放縱地加埋隻大鮑魚!買完擰出去燒!


BBQ 場要收費,300yen一個,提供爐及一set 餐具,而且唔可以帶飲品入去,一定要買佢d飲品!


大toro果然係大toro,入口即溶,好味到不得之了!香港的簡直冇得比!
中toro口感好好,比起香港壽司店的極上toro還要好味,魚脂比例剛好!

扇貝好鮮甜,唔駛落調味料都好好食!鮑魚好大隻,好爽口彈牙!

仲買左包紀州特產蜜甘做飯後果,好juicy好甜!

比起黑門巿場選擇多好多,又新鮮而且又平,果然冇黎錯!推介!!
飽肚之後出發去溫泉酒店!


途中遇上貓星人,好似米高XD

之前朋友介紹話有間溫泉酒店係對住無敵太平洋大海景歎住浸,而且好靚好舒服,經過一輪research後揾到:白濱海舟溫泉酒店,好受日本本土人歡迎,仲要係之前係箱根浸過好ok個間溫泉酒店同一集團,有心信保證!



溫泉酒店外觀
經過小花園進入lobby

價錢方面,因為我地book左房內設有私人風呂的房間,而且係一泊兩食,所以比較貴一點,兩日一夜要44500yen,頗為貴,旅行最緊要開心,就豪一次豁出去!
我地特登㨂weekday去諗住冇咁多人,浸大浴場都冇咁尷尬!全酒店都是以modern日式設計,淺米色的簡約之中帶深木色的detail,環境好舒服! 地台都鋪上塌塌米,一進入酒店就要除鞋,有專人幫忙收好!赤脚遊走酒店同搭lift, 感覺好好玩! 


由reception望出去已經見到太平洋了!

係reception登記好後,就到後面浴衣區㨂浴衣!酒店既浴衣好靚,由其是係for女仔的,花多眼亂,件件都好靚,件件都想著!


我地安排住'波之抄'個邊。


經過長長的走廊搭lift上樓上.


一開房門,先有小小的和式玄關位,然後經過衛生間(日本人認為坐廁是污糟的,所以要獨立一個空間,同淋浴房分開)


趟門衣櫃連小小的pantry位,隔離是全木製的淋浴間,穿過淋浴間的玻璃門就可到達半露天的木製風呂,因為對住樹林同大海,所以好放心係露台浸浴唔怕會有人見到! 



接著是約大的客廳,落地玻璃窗望住出面既樹林同大海非常寧靜舒服,好relax!


客廳隔離就係睡房,沒有間格和門,空間感很寬敞,因為係和式設計,所以冇床,而床褥就放在木地板上。床褥被鋪都好柔軟舒服,而且很大,打横訓都得!相比起香港既窩居,一時感觸!


下午4點幾,呢個時段應該好小人去大浴場浸,所以快快換上浴衣落去。
先經過休息區,浸完溫泉可以係度休息下飲下水食下雪條。隔離係淋浴區,浸溫泉前日本人要會清潔好身體先落水的。 除左露天大浴場,還有3個獨立的私人風呂,如果見有鎖匙掛係休息區即代表冇人浸該溫泉,就可以擰該條鎖匙入去浸。

推門出去,沿著花園中的石梯級而下,會經過3個獨立而隱秘的風呂,再向下行就到男女共浸的大浴場,大浴場另設有男女更衣室,出去浸之前係呢度沖個身,換上特設的浴衣,放好衣物籃就可以出去。 



雖然有著浴衣,始終男女共浴對香港人黎講比較尷尬,幸好呢個時間只有幾個日本人係度浸!望住無敵太平洋海景,天氣又好,聽住海浪聲浸溫泉真係爽,好relax!真係冇黎錯,貴d都值!

因為有人浸緊, 所以只可以係側邊影下個無敵太平洋景!


浸完大浴場返上休息區飲下水食番支雪條,見有私人風呂條鎖匙,一於浸多轉!
私人風呂私隱度好高,唔怕有其他人打擾,同情人望住大海聽住海浪聲浸,特別浪漫呢!

沒有留言:

張貼留言