2015/08/13

2015 大阪+京都+白濱 - Day 5 (part 2)

浸完見仲有個幾鐘先食晚餐,一於去白濱名勝円月島睇日落!因為長年海水沖刷侵蝕,島中間形成一個圓洞,形狀似100円,所以叫円月島!
揸車去5分鐘就到,去到時已經人頭湧湧,個個企係有利位置睇,因為日落既時候,夕陽會穿過円月島中間圓洞口而落,非常浪漫的景點。但因為夕陽會移動,遊客都不斷移動去欣賞同拍照,場面很搞笑!

幸好有揸車,可以趁夕陽未完全沈落大海前,趕到另一白濱觀光景點-千疊敷! 又係海浪長年累月侵蝕而形成的獨特一級級岩石自然景象。

270度壯闊無邊的太平洋海景,太陽徐徐由水平線而下,餘霞還映照天邊一片粉紅色,非常壯觀美麗,跟老公靜靜坐下欣賞非常浪漫呢!


眼睛飽覽完,就到醫肚的時候。晚餐分左2個時段,一節6點,另一節8點,我地㨂左頭一節食,因為上次箱根溫泉酒店晚餐食足個幾2個鐘,飽住訓,所以今次㨂早d食,食完抖陣仲可以浸多轉溫泉先訓!


基本上晚餐係set定,只係某幾個item上二㨂一,而我同老公每人㨂一款,可以試晒所有菜式,反正menu 全日文,有d都睇唔明 XDXD

先來一杯紀州梅酒, 味道一般!

講真菜式好精緻,而且款式都好多,但味道就好一般!相比起箱根那間溫泉酒店食物味道比較好一點,可能關西口味始終有d唔同吧!



食完返房再歎晏晝係toretore市場買的蜜柑同士多啤梨,大大粒好香又juicy! 


今日係tore tore市場買既手信, 好多都係蜜柑!


攤抖左陣就浸房入面既風呂。可能呢個時間蜜柑當造,酒店預備左2個for我地放埋入水浸。聞住淡淡的蜜柑清香味,望住漆黑天空中的星星,加上夜晚涼浸浸,浸係暖暖既風呂水中,極度relax! 

加埋舒服既床鋪,一定好好訓,sweet dream!



沒有留言:

張貼留言