2015/08/23

2015 大阪+京都+白濱 - Day 6

訓完一晚靚覺,叉足電,又繼續行程!因為今日係last 一日要去血拼,聽朝早機返屋企了!

溫泉酒店個package係一泊二食,訓醒食個豐富早餐先。早餐有和食同洋食兩款㨂,上次係箱根酒店食過和食好好味,所以我地都㨂和食!內容非常豐富,有好多碟漬物,有卷蛋,有味噌湯同白飯,仲可以燒魚!


不突止,仲有個自助salad bar,有薯仔沙律,腸仔,溫泉蛋等等。

早餐已經非常飽肚,只可惜味道方面需要改進一下! 
食飽飽返房抖陣再浸多次風呂,之後就向血拼outlet 出發!

大阪有幾個outlet 咁多,而我地選擇去"Rinku premium outlets"一黎由和歌山揸車返大阪市時順路,二黎呢個outlet係最大,而且牌子多,好多都係我地熟識同鐘意既品牌。



買野前記住去customer service出示passport擰優惠卷,有d店鋪仲可以折上折!日圓平左,而且仲有優惠卷用, 失心瘋行動開始!

收穫:
Tsumori Chisato淺金色外套仔6600yen仲有8折!HK$350就有件Tsumori Chisato, 去邊度揾!

Mercibeaucoup淺紫色手錶1800yen仲有8折!HK$100都唔駛,真係抵到爛,要黎襯衫都好!

Jeanasis 灰色tee 2700yen

年紀大要注意健康做多d運動,一於買番對跑鞋去跑步,雖然Nike d 款多d靚d但都唔平, 呢對Adidas 都唔差,而且半價,盛惠6450yen!

Uniqlo另一平價副線品牌GU,因為香港仲未有,而且價錢真係好平,所以每次去日本都會去買野同買到好多野!
一件tee 590yen! HK$40都唔駛,質地唔差又見得下人!

白色返工衫690yen! basic 款又易襯!

黑色直條褲,唔算太formal, 平時smart cause 著返工都得 1290yen! (襯埋TC件外套都ok)

淺藍色平底鞋,夏天襯裙一流 1490yen!

老公都唔弱,買左兩對鞋,一黑一白,平時放假著黎襯短褲,1490yen!

GU d accessories都好平,粉紅色頭箍都係490yen!!  我地掃左唔小飾物同襪!

之後去我地最鐘意既日本牌子之一-Beams
今季女裝麻麻地,只係買左幾隻介子仔1500yen (之後送晒比朋友lu)同一條大毛巾900yen。

反而老公有收獲!買左件tee 2800yen,勁抵!兩件長袖恤衫,各6600yen

大戰完一輪小休一陣,去醫下肚先,outlet都有好多野食,我地㨂左間食吉列既小店。Order左一個吉列豚肉定食,同一個吉列豚肉+海老定食,價錢唔算貴,一個set都係1500yen同1700yen,質素又幾好,果然係日本是但入一間食店都好食!

因為要避開放工時間塞車返去還車,加上落雨,雖然未行晒成個outlet,唯有依依不捨返去。(我地都行左5個鐘haha)

返到大阪入滿油還完車,再去臨尾衝刺!

途經krispy kreme呢間早已係香港消失左既doughnuts店,即刻上前幫襯!想當年同當時既男朋友(即係以家個老公XD),好鐘意食佢地既doughnut,我地好鐘意食甜野,而佢又有好多焦糖味同拖肥味,簡直勁愛佢,當佢話要全面撤離香港時,我地好唔開心!臨近easter,佢地都出左好多特別版,好可愛!佢地仲出埋yogurt, 焦糖爆谷yogurt+doughnut,簡直好味到顛左!!

去得日本梗係買番隻G-Shock.我地去左梅田間Yodobashi買。出發前我地都睇好左要邊個款,而且唔係間間都有,最後係Yodobashi 見有齊2個款,而且用visa簽咭仲有6%off,即刻扑鎚買! 我個隻 cyan 色protection 11852yen, 6%off之後=HK$720,隔左半年之後係香港見到有得買,要HK$1300,即刻覺得勁抵!!

老公個隻全黑色37686yen, 折左為番HK$2300!

洗完錢,就去食今次行程既最後的晚餐-旦馬牛!旦馬牛係原裝日本國產黑毛和牛,神戶牛,松阪牛都係來自旦馬牛,只係牛牛被賣到神戶同松阪再用特定的方法飼養,變成貴價牛賣!

老公係'旦馬屋'book 左位,食店位於商業區內,一幢叫"門+E"的商場(個名我地笑左好耐!你懂的!)

門面裝修到好精緻,大大隻牛雕塑係門口,擺明專食牛,而且每枱食客都係獨立房間內,肯定收費唔平la!!

我地選擇食bbq牛,打開本menu,每款肉都以克計,一d都唔平,老公話唔緊要,last 一晚食好d!  侍應哥哥都好好人,介紹我地邊d肉好食,唔會全部介紹貴野比我地,有平有貴,而且份量夠兩個人食,唔會迫我地叫多d!
燒之前視覺上既享受,塊塊肉質都好靚,霜降比例平均!燒既時候脂肪溶化燃燒出陣陣牛香味!放入口,味蕾即刻意識到肉質鮮嫩無比,唔駛加調味已經非常可口,我地都不禁高呼好好食呀!
每人叫左杯烏龍茶,1份野菜燒,同6份牛肉,埋單都係9800yen!六百幾港紙,呢個價錢一定係香港食唔到咁好質素既牛!所以係值回票價!令人回味!

開心既時間過得特別快,食飽飽返酒店pack行李返歸了!ANA航班時間真係差,回程得早機㨂,訓醒就要走了!是日血拼收穫:

沒有留言:

張貼留言