2020/03/12

與小朋友享受電影的時光

假期期間有多套期待已久的卡通電影上映,作為家長當然想帶同小朋友一起去欣賞,歎下冷氣之餘又可以放下電,但又怕小朋友睇戲期間大叫大笑或坐唔定控制唔到,影響到其他人,想睇場戲都好懊惱!

荃灣愉景新城內有間戲院:Candy park by Cinema city,主打以小朋友為對像。 (美好地)心想如果同場有其他小朋友一起笑一起叫,應該不會太礙眼吧,哈哈!加上一米以下而不佔位的小朋友不用買飛,於是膽粗粗帶包包去睇片長88分鐘的{pet pet當家2},試試水溫。


位於商場G/F的售票處。


戲院入口。


戲院內設有兩個遊戲corner,小朋友入場前可以先放一陣電熱下身。




包包第一次入戲院睇戲,怕黑漆漆佢會驚,所以一可以入場就即刻入去坐定定,等佢先熟習一下環境,熄燈一刻都冇咁驚。


戲院內的House 5是兒童影院,除了正常的戲院座椅外,最前排更設有Kid friendly 扶手椅、Kid friendly特長趟椅和雙人座,票價都是一樣。小朋友可以選擇訓係度睇戲,好歎!



音響效果方面唔算好大聲,可以接受。

第一次同包包去睇戲非常順利,可能是整套戲都係佢最鐘意的貓貓狗狗,冇扭計之餘更坐定定睇足全套戲,好合作!接著可以帶佢去睇期待已久的{反斗奇兵4}了!


Candy park by Cinema city
地址: 荃灣愉景新城第一層1036 - 1045號

沒有留言:

張貼留言