2018/04/04

經歷了來回地獄又折返人間的96小時 - 包包出世啦!!

2018年1月3日,對好多人來說可能是好平常的一日,但對於我來說,簡直是經歷了來回地獄又折返人間的96小時 - 懷胎9個多月,終於要卸貨,包包提早搶閘,於這一天出世了!


趁記憶仍猶新,還是快快寫下那刻骨銘心的過程,因為聽聞聞得笑氣多會無記性呢(哈哈~~!!)

1月2日
0635 訓訓下被輕微陣痛痛醒,起初以為係肚痛,之後好似m前的冤痛感覺,但又唔係痛好耐,陰d陰d咁,心諗: 咁快?唔會掛?比預產期早了11日呢!又冇見紅同穿水,因為太眼訓,同自己講應該唔係既,於是忍住痛繼續訓,同時開住個app 記錄住陣痛既時間跟次數

0800 照原定產檢安排到屯門醫院A7做甲狀腺檢查,因為需要入院才可做檢查,於大堂登記後便直接到A7產前房,因為有肚痛,姑娘初步檢查後話1度都未開叫我放心,之後換上粉紅色袍,駁機check bb 心跳,然後等醫生巡房。

1000 醫生巡房,內科醫生睇完之前抽血報告話甲亢指數唔太大問題,影響唔大,可以返屋企休息,心諗可以返屋企抖抖,不過產科醫生話因為有肚痛情況,而且入院後at least要24小時後先可以出院,建議留一晚做觀察,原以為做下檢查冇預計要留院,淨係帶左簡單用品,走佬袋都冇帶,唯有叫老公收工擰埋比我,所以緊記入得醫院,無論什麼原因和情況,都要帶埋走佬袋啊!


1300 - 1800 lunch過後陣痛開始頻密,訓下醒下的狀態下捱到晚飯時間,幸好安排於窗邊位,有風景望下。


1800 - 2000 因為老公知我食唔慣醫院的饍食,於是晚餐買外賣比我,晚飯之後陣痛更頻密,食完飯同老公出走廊來來回回散步,諗住分散下注意力。


2100 - 0000 產前大房日頭個個係度訓,好似好平靜,點知夜晚尤其半夜開始,好似變左煉獄咁,個個係度嗌救命嗌好痛,有人痛到喊,有人狂禁鐘仔叫姑娘,因為拉起布簾見唔到咩事,加上11點後會熄燈,齋聽其實都幾驚嚇下,唔驚都搞到好緊張,想訓一陣都好難!

1月3日
0000 刷完牙去完廁所諗住訓,點知....見紅,個下真係好驚,驚到唔知點算好,死啦,係咪生得啦?即刻衝出去同姑娘講見紅,可能佢日日都見慣,竟然好冷靜咁同我講再留意下陣痛次數同時間,我唯有忍住痛爬番埋床,想沖個涼都痛到沖啊唔到。之後陣痛開始勁密,痛到爆痛到想死,訓又唔得、坐又唔得,而且開始有便意,原來生仔前真係會急屎屎的,要勁深呼吸來減輕痛楚和保持冷靜,於是起身係A7房內周圍行下同做深蹲,不過臨尾真係痛到就死,冷汗都標埋,基本上係用意志去支持住。

0100 痛到真係忍唔住叫姑娘,姑娘伸手check 宮頸打開度數既情況,話仲未得,我心諗唔係嘛,已經痛到標晒眼水都仲未生得,不停wtsapp 老公話好痛,佢都好緊張,問係咪生得啦?係咪要出門口過黎入產房啦?

0230 - 0330 痛到就黎顛,姑娘再檢查話宮頸話開到4度,叫我執定野,我痛到要超慢動作黎執,然後姐姐黎幫手,除衫換上紫袍轉床準備推去產房,即刻打比老公叫佢黎standby。由A7推出走廊去產房時,見到老公係外面,個下我好想喊,因為真係好驚同好痛,推床入到產房原來入面勁凍,個人勁打冷震,姐姐幫我鎖好行裝入locker之後轉床,可能產房人手唔夠,自己一個係產房等左一陣先有人理我,勁痛勁想痾,勁典黎典去,好出力咁死捉住床邊個扶手,間期更3次要求聞笑氣,原來笑氣都幾臭,尤其個膠吸嘴,第一下聞其實臭到有d想嘔,但唔聞又頂唔順,個下我局住選擇了臭。雖然聞住笑氣,但都痛到好似驅魔人咁喪嗌,如果老公係出面聽到既話,肯定以為拍緊驚慄鬼片!助產士叫要忍住唔好痾,唔好晒氣晒力嗌,不過大大啖cher笑氣,好似啪左野咁,有意識但個人high high 地但手腳又唔聽駛咁,控制唔到自己。
幾經辛苦宮頸終於開到8度,助產士比電話我打比老公叫佢入黎陪產,個下痛到一個點,電話又用膠袋包住好難禁,手又震,眼又朦,個下好驚打錯no. 。老公入到黎,見到佢雖然個心定d,但佢淨係識講加油、頂住、就得,講得好輕鬆咁,但我覺得佢講到好煩想打鑊佢,心諗生仔咁辛苦,如果第二時對唔住我地兩母女,我一定打到你飛起!
去到最後直路,發覺自己開始唔夠力痾,助產士不斷話唔發力bb就會窒息,個下超驚,連呼吸都亂埋,個腦諗埋好多無謂野: 唔可以比包包有事! 唔想食全餐啊!我會唔會痛死架?會唔會難產架?可唔可以吸佢出黎?生完呢個以後都唔生啦!真係唔夠力時,助產士剪左會陰4刀,個下已經痛到顛左所以唔太覺,最後出盡全力一痾,聽到bb 喊聲,終於…都卸貨了!

0539 包包出世了!

助產士剪臍帶、抹身後,抱包包埋身比我地影相,期間不斷提我問我bb 出世時間。係肚入面住左9個多月的小傢伙,第一眼見到覺得佢好細粒,出世時只有2.45kg,抱上手好輕喔,而且已張開眼仔,臉龐白雪雪的,好可愛!以為第一眼見到包包會好激動,會忍唔住喊,睇戲睇劇的生仔一刻都係會感動落淚,但原來真實到自己經歷時,除了痛和攰想講粗口外,原來那一刻並非想像般感動,反而是舒一口氣,終於痛完了捱過了,難怪古時生仔真係搵命搏!不過抱住包包時感覺始終係好sweet既!
呢個時間老公係側邊影相,但自己成身汗,頭髮又亂晒成個顛婆咁,又痛又攰又素顏好唔想影相,但係又唔想錯過呢一刻,唯有強顏歡笑;同一時間助產士係大脾打針,磋胎盤出黎,並開始縫會陰,大概縫左45分鐘,雖然痛但相比陣痛和生那刻已經不算一回事。最後比左杯水、 一包奶和餅乾我,但實在太攰只飲了幾啖水就推左上產後房。

政府醫院推行母乳餵哺,唔理你有奶冇奶都要你自己埋身餵,接下來的三日都是困獸鬥。頭一兩日真係上唔到奶,院方又唔肯比奶粉,點都要你餵到為止,加上傷口痛到爆,抱起包包上床落床都好似撕裂感覺,望住嚎哭的包包好無助,自己坐係張床度喊埋一份,好想叫老公擰罐奶粉黎開比包包。最後因為包包20個鐘冇VV,有缺水情況出現,所以先比左次奶粉佢食………搞到日日期望同包包出院,趕快返屋企!


天昏地暗咁過左3日,終於可以出院了!


由差不多二十個鐘頭的陣痛,到最後衝刺呼天搶地失去理智的一刻,到成為父母的一秒,回想全都是電光火石之間的事,所有的痛楚仍歷歷在目,但後來發現原來陣痛和生產過程並不是最痛最辛苦,而是之後對BB的照顧 - 餵奶換片掃風氹訓覺,剛放下床以為有得訓轉頭又要起身,仲未數嘔奶同爆片,每晚無限loop住上演,仲要1月遇上寒流侵港,晚上氣溫只有幾度,半夜三更不情不願離開被窩,每日加埋訓唔夠6個鐘,時間完全地顛倒、付出及犧牲,頭一個月簡直辛苦到想喊。有時辛苦到情緒近乎崩潰失控,小小事就控制唔到眼淚兼燥底,脾氣更一發不可收拾,連溫馴的老公情緒也出現崩潰,產後抑鬱不止媽媽會有,連爸爸可能都會出現呢,所以家人朋友真係要體諒和支持一下。

雖然爸媽真的唔易做,餵人奶的路更是難行,甚至時間和心血要全奉獻,不過見到包包可愛的臉蛋和每個令人心都甜埋的笑容,辛苦的感覺都忘卻了,完全是推動撐下去的動力啊!



沒有留言:

張貼留言